2010年3月28日星期日

我的第一次雷會

係呀~前日先至第一次去雷會喳~ 之前一係時間唔o岩,一係報唔到名。今個月,終於有我份喇

去雷會之前,其他sis去左NARS掃貨,我就去樂文書店買左兩本書

四月一號就去台南喇,三月二十六號先去買書
另外買左李韡玲既新書~~ 坦白講,不太喜歡她的文字(不知怎地,總覺得好累贅~可能係我個人心急,想快d知道美容tips,而對d故事背景無乜與趣卦),不過近來對有機同埋天然既產品比較有興趣,個人亦幾buy佢d產品既concepts,而且難得地係香港製造喎~ 於是又乖乖畀錢lu


上到cafe,第一件事係搵大佬b領「獎」~ 好多謝大佬b幫忙拎呢支試用去旺角,等我唔使特登出去尖沙咀拎

第一次見面,心裡面當然有d緊張既,不過坐埋附近有幾位sis原來都係第一次出席,大家傾下了解下,時間係過得超快架喎

全晚玩玩食食,除左一晚既歡樂同埋眼福 (校服索look令人大飽眼福)之外,究竟有乜收穫呢?



Gi家製的G'aroma 美白淡斑精華液~樽上貼了一個「瞳」字,相信是瞳瞳先讓給我吧?感激不盡啊



是Yvonne的出清!本來打算買給母親,點知佢話唔要 (之前就係見佢買黎用喳嘛) BTW, Yvonne出清量冠絕全場



這是小天的出清~~ 早前買了一支,用左一陣,感覺幾好~ 而家有超抵出清,當然係第一時間舉手認投啦
然而小天亦睇o岩我出清既大腸清道夫,結果大家係交換左products,一蚊都唔使畀~~

其實仲有以下呢兩樣野係SIS送架

多謝小天的skinfood black raspberry su serum


亦多謝mnwl送出我的美麗日記

玩到最後,原來有抽獎喎~~ 幸運地得到maybelline eye shadow一盒~!


其實當日有個可能係好秘密既secret task (至少我事前唔知),就係幫大佬b補祝生日

what a sweet couple~! 我當日無膽問,究竟個熊貓黑眼圈係唔係畫落去架?


一人有一張班相!點解我呢張可以影到咁有意境?

沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...